KLANTCASES
wat klanten over
ons zeggen
PRODUCTEN & DIENSTEN
vandaag klaar zijn voor
de zorg van morgen
CARRIÈRE
hier begint jouw nieuwe
ICT-uitdaging
De continuïteit en stabiliteit van GLIMS is belangrijk voor uw ziekenhuis. Daarbij is gegevensuitwisseling met externe systemen, zoals het EPD, essentieel en complex. Uw GLIMS gebruikers verwachten bovendien snelle en goede ondersteuning als zij tegen onverwachte problemen aanlopen. Om u hierbij te helpen kunnen wij u 24/7 ondersteunen bij het beheer van GLIMS.
Waar kunnen wij u bij helpen?
Wij kunnen u ondersteunen bij het totale beheer van GLIMS, van het functioneel beheer tot en met het technisch applicatiebeheer. Dit kan zowel op locatie als op afstand.
Bovenstaande oplossingen helpen uw organisatie om in controle te komen of meer toekomstgericht te worden. Ook onze jarenlange ervaring en verzamelde best practices dragen hier aan bij. We beheren meer dan 11 GLIMS-systemen 24/7 voor diverse klanten. Dit zorgt ervoor dat wij continu up-to-date blijven van de meest recente ontwikkelingen op zowel ICT-vlak als het primaire laboratorium proces.
Specialistische GLIMS monitoring
Aanvullend op het beheer hebben we ook een specifieke oplossing voor het gebruik van GLIMS, die we hebben ontwikkeld in nauwe samenwerking met een van onze GLIMS klanten. De slimme software van GLIMS Monitor helpt u bij het opsporen van waarschuwingen en fouten. De implementatie van GLIMS Monitor is maatwerk. In samenwerking met de experts uit onze koppelingenunit zorgen we voor een naadloze inrichting en integratie.
Wist u dat…
… wij u ook kunnen helpen bij de hosting van GLIMS in onze cloud die speciaal voor de zorg is ontwikkeld of u kunnen ondersteunen met consultancy op locatie, zoals tijdelijke inzet en projectleiding?
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld u dan hier aan voor onze nieuwsbrief.
Aanmelden nieuwsbrief