KLANTCASES
wat klanten over
ons zeggen
PRODUCTEN & DIENSTEN
vandaag klaar zijn voor
de zorg van morgen
CARRIÈRE
hier begint jouw nieuwe
ICT-uitdaging
Het gebruik van het medisch dossier in mijnQuarant kan volgens zorgprofessionals geoptimaliseerd worden. Enkele reacties van zorgprofessionals:
“Ik moet veel klikken”
“Het dossier is onoverzichtelijk”
“Ik kan dossierinformatie niet snel terugvinden”
Dossiers zijn in het verleden onder andere door fusies en samenvoegingen onoverzichtelijk geworden. Een optimale inrichting zorgt er voor dat een zorgprofessional een betere ervaring met het werken in dossier ervaart.
Met de dienst ‘Optimaliseren medisch dossier‘ zorgen wij ervoor dat zorgprofessionals slimmer en sneller met het medisch dossier werken en daardoor optimaal gebruik maken van de functionaliteiten. Door deze aanpak beperken zij het aantal klikken, wordt informatie uit het dossier overzichtelijk gepresenteerd en belangrijke dossierinformatie snel en daardoor makkelijker teruggevonden.
Deze dienst zorgt er voor dat zorgprofessionals mijnQuarant op de juiste manier inzetten. Hierdoor zien ze in één oogopslag welke zorginhoudelijke formulieren beschikbaar zijn en welke informatie in het dossier van een patiënt aanwezig is. Zorgprofessionals zijn in staat om efficiënter en makkelijker behandelinhoudelijke informatie te raadplegen en hoeven niet meer in het dossier te zoeken naar relevante behandelinformatie.
Wilt u meer weten over deze dienstverlening, neem dan contact op met
Marty Anthonio via marty.anthonio@pinkroccade.nl of met Lex van de Water.
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld u dan hier aan voor onze nieuwsbrief.
Aanmelden nieuwsbrief