Logo Logo
Menu
Self-Service Portal Self-Service Portal
Search
×
  • KLANTCASES

  • wat klanten over

  • ons zeggen

  • PRODUCTEN & DIENSTEN

  • vandaag klaar zijn voor

  • de zorg van morgen

  • CARRIÈRE

  • hier begint jouw nieuwe

  • ICT-uitdaging

  • Home
  • Support
  • Actueel
  • Over ons
  • Contact
  • Home
  • Producten en diensten
  • Carrière
  • Actueel
  • Over ons
  • Contact
  • Support

producten & diensten

actueel

Service Center
Waarmee kunnen wij u helpen?

Wij vinden dat u recht heeft op de beste ondersteuning.
Ons Service Center staat voor u klaar om vragen te beantwoorden en incidenten te verhelpen.

Openingstijden Service Center
Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur

Neem contact met ons op:

Bel 0800 9119 Self-Service Portal
Terug
Nieuws

Zorg veel gebaat bij continuous delivery

7 maart 2017

Dit artikel verscheen in het februarinummer van AG Connect.

IT-systemen in de zorg zijn steeds meer een onderdeel van het primaire zorgproces. De eis van continue beschikbaarheid verhoogt de druk op IT-afdelingen. Veel tijd gaat echter op aan onderhoudswerkzaamheden. Er blijft weinig tijd over voor het implementeren van nieuwe modules of applicaties. Continuous delivery kan daar verandering in brengen.

De groei van softwaresystemen in de zorg vraagt meer en meer expertise van IT-afdelingen. Steeds meer specifieke kennis zit bij individuen, wat de afhankelijkheid vergroot. De behoefte aan standaardisatie en automatisering van softwarebeheer neemt toe bij de IT-afdeling, terwijl de zorgorganisaties automatisering nog niet direct als noodzaak zien. Hierin valt veel winst te behalen. Tegelijkertijd staan zorgorganisaties financieel onder druk, zijn bezuinigingen noodzakelijk, en nemen kwaliteitseisen toe; bijvoorbeeld doordat cliënten steeds betere zorg eisen. Deze zaken staan haaks op elkaar en vragen veel van zorgorganisaties en daarmee ook van de IT-afdelingen.

Efficiëntie en slimme procesoptimalisatie zijn noodzakelijk om sneller aan zowel de behoefte van de cliënt als de organisatie te kunnen voldoen. Continuous delivery is het geautomatiseerd installeren van nieuwe softwareversies en speelt in op dergelijke uitdagingen. Nog meer efficiëntie is te bereiken met een cloudstrategie en het uitbesteden van het softwarebeheer. Met continuous delivery kunnen organisaties een kwaliteitsverbetering doorvoeren met een minimale time to market. Met één druk op de knop wordt software in een productieomgeving bijgewerkt door de IT-afdeling, waarbij er een minimale productieverstoring is. Continuous delivery gaat niet zozeer om techniek, maar om het streven van het dagelijks doorvoeren van verbeteringen en het nastreven van hogere prestaties.

Voordelen
Als zorgorganisaties continuous delivery doorvoeren, zijn dit de voordelen:

  • Snellere reactietijd
    Het snel kunnen aanpassen door frequente softwarereleases
  • Verminderd risico
    Door frequent software-updates uit te voeren is het risico op fouten kleiner
  • Lagere kosten
    Door het releaseproces te automatiseren blijven de kosten onafhankelijk van het aantal
    releases gelijk
  • Flexibiliteit
    Het biedt vrijheid in de manier waarop en wanneer, bijvoorbeeld ’s nachts, releases worden vrijgegeven


Risico’s
Wanneer continuous delivery wordt ingevoerd, moet wel gelet worden op de risico’s die het met zich meebrengt. Zeker wanneer het een geheel geautomatiseerd proces is, is bijvoorbeeld diepgaande monitoring essentieel om te controleren of alle systemen operationeel zijn. Wanneer in de keten een fout optreedt, zal de applicatiebeheerder gewaarschuwd moeten worden en zijn veelal handmatige herstelacties nodig. Het gevaar is dat wanneer monitoring onvoldoende is ingericht, te laat wordt geacteerd op fouten, dit in tegenstelling tot handmatige installaties, waarbij een beheerder zelf fouten signaleert. Ook in complexe infrastructuren is continuous delivery een risico, zeker op het gebied van databases.

Indien er meerdere webservers actief zijn op dezelfde database, zal in het continuous-deliveryproces zowel het oude als het nieuwe databaseschema ondersteund moeten worden. Dit maakt het proces complex. Continuous delivery zal dan ook niet voor elke infrastructuur toepasbaar zijn. Ten slotte is het lastig of vaak onmogelijk om een update terug te draaien. Eenmaal een versie in productie, kunnen fouten vaak alleen worden opgelost door middel van nieuwe updates. Voor organisaties die softwarereleases volgens het ‘watervalmodel’ installeren, is het overgaan naar continuous delivery een grote uitdaging. Het zijn vooral culturele aspecten van een organisatie die haaks staan op de werkwijze van continuous delivery. En veranderingen kosten tijd. Daarbij hebben applicatiebeheerders vooral baat bij een stabiele productieomgeving. Voor organisaties die gewend zijn aan een handmatige manier van werken, zal het doorvoeren van automatisering alleen maar wantrouwen wekken.

De sleutel is het realiseren van kleine successen. Door het boeken van succes op succes zal het vertrouwen in het geautomatiseerde proces groeien en de scepsis bij critici verminderen. Wanneer organisaties continuous delivery willen doorvoeren is het belangrijk een goede visie op dit onderwerp uit te werken. Wanneer aan dit voortraject te weinig tijd wordt besteed, bestaat het risico dat er onvoldoende fundament is gecreëerd voor de oplossing. Dit zal de stabiliteit niet ten goede komen en daarbij zal er veel tijd opgaan aan het repareren van verkeerde keuzes uit het verleden.

Vijf fases
Tegenwoordig werken software-ontwikkelteams agile (flexibel) en volgens het Scrum-principe. Met Scrum leveren multidisciplinaire teams in twee tot vier weken productiewaardige software op. Continuous delivery biedt vervolgens een antwoord op het snel in productie nemen van deze nieuwe software. Het is het antwoord om op elk gewenst moment te kunnen beschikken over de nieuwste softwareversies. Door het volgen van vijf fases (zie stappenplan) is een organisatie meer toekomstbestendig.

Met continuous delivery is de kans op fouten klein, maar monitoring blijft essentieel. De productieverstoring is minimaal bij het uitvoeren van updates. Softwarewijzigingen zijn snel, veiliger en laagdrempelig te realiseren. Nieuwe functionaliteiten, bugfixes en configuraties zijn snel geïnstalleerd. Omdat veranderingen in de software kleiner zijn door regelmatige updates, is de druk op de organisatie minder groot. Ten slotte is de feedback richting softwareleveranciers sneller zodat eventuele verbeteringen sneller opgepakt kunnen worden. Voor zorgorganisaties die het geautomatiseerde proces kunnen omarmen, is continuous delivery een grote stap vooruit, zij kunnen sneller inspelen op veranderingen.

Stappenplan
Continuous delivery biedt een antwoord op het snel in productie nemen van nieuwe software. Door het volgen van de volgende vijf fases is een organisatie sneller toekomstbestendig.

1 Zorg voor een goed versiebeheersysteem
Zorg als ontwikkelteam voor software om de versies te beheren. Versiebeheersoftware ondersteunt ontwikkelteams tijdens de samenwerking. Versiebeheer is een systeem waarin alle codeaanpassingen van een softwareproduct worden bijgehouden. Een goed versiebeheersysteem is essentieel voor een software-ontwikkelteam. Het wordt gebruikt om broncode te delen tussen ontwikkelaars en deze te kunnen bundelen tot softwarereleases. Testomgevingen dienen echter handmatig te worden bijgewerkt met de laatste versie.

2 Continuous integration
Zonder continuous delivery wordt een groot aantal stappen handmatig doorlopen. Continuous integration richt zich op het automatiseren van deze stappen: de meest recente versie uit het versiebeheersysteem wordt automatisch gecompileerd en vervolgens geïnstalleerd op een testomgeving. Dit proces vindt meestal ’s nachts plaats, zodat niemand er hinder van ondervindt. Het grote voordeel: ontwikkelteams beschikken binnen één dag over de meest recente versie binnen de testomgeving. Daardoor vindt er snellere feedback plaats naar het ontwikkelteam en hoeven er geen handmatige stappen ondernomen te worden die capaciteit vragen.

3 Regressietesten
Regressietesten controleren of de software na aanpassingen nog steeds werkt zoals bedoeld. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van vooraf opgestelde testscenario’s. Testers doorlopen deze scenario’s handmatig en raken hiermee de meest kritieke paden. Eventuele bevindingen worden voor een release opgelost. Een regressietest is belangrijk om de kwaliteit van de software te waarborgen.

4 Geautomatiseerde regressietesten
Als het handmatige regressieproces volwassen genoeg is en het regelmatig wordt doorlopen, is de volgende fase het automatiseren van de testen. Met behulp van een specifiek tool worden handmatige testen geautomatiseerd. Dit levert een aanzienlijke tijdsbesparing op en daarnaast is het mogelijk ze op elk moment uit te voeren (bijvoorbeeld elke nacht) zonder dat dit menselijke capaciteit kost. Door in een vroeg stadium in het ontwikkelproces de belangrijkste fouten te vinden, worden de herstelkosten beperkt (curve van Boehm) en de kwaliteit gewaarborgd.

5 Optimaliseer het uitleverproces
Om in de productieomgeving snel een nieuwe versie te kunnen installeren, moeten de stappen van het uitleverproces geautomatiseerd worden. Waar handmatige stappen foutgevoelig zijn en een hoge productieverstoringstijd hebben, biedt het automatiseren hiervan een oplossing.

Ook interessant

04 aug
Nieuws

ISO 27017 voor clouddiensten opnieuw behaald

22 jun
Nieuws

Het nieuwe logo van PinkRoccade Cloud Solutions

20 jun
Nieuws

PinkRoccade Hosting Services wordt PinkRoccade Cloud Solutions

01 apr
Nieuws

Jouw clouddienst in vertrouwde handen bij PinkRoccade Cloud Solutions

22 mrt
Artikel

Geen zorgen over verlies van patiëntgegevens met Back-up as a Service

24 feb
Artikel

In nieuwe Gebruikersgroep PinkRoccade Cloud Solutions staat wens van ziekenhuizen centraal

23 feb
Artikel

Veilige toegang naar het HiX Zorgportaal in de cloud

18 feb
Blog

De veranderende markt van hostingbedrijven

16 feb
Artikel

MST en Isala kiezen PinkRoccade Cloud Solutions als multicloud partner voor HiX

20 jan
Nieuws

PinkRoccade Cloud Solutions zet in op multicloudplatform, innovatie en klantbeleving

26 okt
Artikel

Nieuw Zorgportaal HiX als hybride cloudoplossing  

09 sep
Artikel

Containerplatform tip 5/5: Laat je goed adviseren en/of ontzorgen

03 sep
Artikel

Containerplatform tip 4/5: Geïntegreerde securityoplossingen

26 aug
Artikel

Containerplatform tip 3/5: Redundantie

19 aug
Artikel

Containerplatform tip 2/5: Microservices

09 aug
Artikel

Containerplatform tip 1/5: Infrastructure as Code

21 jul
Blog

Social engineering omzeilen, is dat mogelijk?

21 jul
Artikel

7 basisprincipes voor privacy by design

13 jul
Nieuws

EPD optimaal gebruikersgemak tip 4/6: gepersonaliseerde filters

06 jul
Nieuws

EPD optimaal gebruikersgemak tip 3/6: gecombineerde orderpakketten

22 jun
Artikel

Transmurale gegevensuitwisseling: vier implementatie-aandachtspunten

17 jun
Nieuws

EPD optimaal gebruikersgemak tip 2/6: lijstsjablonen aanbieden

16 jun
Blog

Bruggen bouwen tussen development en operations

08 jun
Artikel

VIPP 5: start vandaag nog!

25 mei
Nieuws

EPD optimaal gebruikersgemak tip 1/6: slimme standaard teksten

21 mei
Nieuws

Nieuw containerplatform, nieuwe mogelijkheden

05 mei
Nieuws

PinkRoccade Cloud Solutions levert nieuw Zorgportaal Medisch Spectrum Twente op basis van Kubernetes

08 apr
Artikel

Snel inspelen op ontwikkelingen met Cloud Center of Excellence

23 mrt
Artikel

Registratielast rondom de opt-in toestemming verminderen?

23 mrt
Artikel

5 Tips voor optimalisatie XDM

08 mrt
Artikel

Ziekenhuisgroep Twente gebruikt Prestatiemonitor om de zorg te verbeteren

25 feb
Artikel

Migreren naar HiX 6.2: wat zijn de technische wijzigingen?

28 jan
Blog

Beheer van een containerplatform: wat komt er op je af als ziekenhuis?

27 jan
Nieuws

PinkRoccade behaalt wederom ISAE 3402-verklaring

18 jan
Nieuws

De missie van PinkRoccade Ziekenhuizen

04 jan
Nieuws

QPS ontzorgd door PinkRoccade Cloud Solutions

18 dec
Nieuws

PinkRoccade Cloud Solutions bouwt aan ijzersterk cybersecurity portfolio met Orange Cyberdefense

18 dec
Nieuws

CWZ kiest PinkRoccade Cloud Solutions voor beheer HiX

05 nov
Artikel

Hoe goed is jouw uitwijkomgeving ingericht in geval van nood? Doe de test!

03 nov
Artikel

In 8 stappen naar een succesvolle laboratorium-fusie

20 okt
Artikel

COVID-19 screening via het patiëntenportaal

02 okt
Artikel

Hoe houdt uw ziekenhuis grip op haar eHealth-initiatieven?

22 sep
Artikel

Vijf VIPP5 weetjes

31 aug
Artikel

Een vlotte implementatie van Eenheid van Taal: 3 tips

25 aug
Blog

De kleine lettertjes van de Service Level Agreement – deel 2

02 jul
Artikel

XDM, XDS of Zorgplatform?

02 jul
Nieuws

Succesvolle verhuizing datacenter PinkRoccade Cloud Solutions

24 jun
Artikel

Medische mobiele apps

23 jun
Artikel

5 Tips voor gedegen functioneel beheer

17 jun
Nieuws

Verlenging UMC Utrecht voor beheer GLIMS

09 jun
Artikel

Implementatie van HiX 6.2 standaard content

04 jun
Blog

De kleine lettertjes van de Service Level Agreement

28 mei
Nieuws

Uitbreiding samenwerking HMC rondom het GLIMS beheer

23 apr
Artikel

Digitale transmurale gegevensuitwisseling; hoe bereid je als ziekenhuis hierop voor?!

15 apr
Artikel

Tijd om ademruimte te creëren?

03 apr
Artikel

Drie aandachtspunten voor ziekenhuizen in de coronacrisis

31 mrt
Nieuws

4 stappen bij de implementatie van video consulting via het EPD

25 mrt
Nieuws

Zorg & ICT-beurs uitgesteld naar 2021

19 mrt
Nieuws

Video consulting als veilige manier voor continuering van de ziekenhuiszorg

17 mrt
Nieuws

PinkRoccade Cloud Solutions coronavirus update

17 feb
Artikel

Succesvolle uitwijktest PinkRoccade Cloud Solutions

11 feb
Artikel

VIPP5: de belangrijkste punten op een rij

28 jan
Nieuws

Inschrijving Zorg & ICT beurs is geopend!

22 jan
Artikel

Zorg overal mogelijk maken – PinkRoccade Healthcare op Zorg & ICT 2020

20 jan
Artikel

Minder storage inzetten voor uw HiX OTA-omgeving?

14 jan
Artikel

VIPP5 komt eraan: 5 tips om de nieuwe VIPP-subsidies aan te pakken

17 dec
Nieuws

PinkRoccade GGZ ontwikkelt samen met Arkin de werkplek voor Regelarme Zorg

06 dec
Nieuws

Het einde van een tijdperk, of niet…

03 dec
Artikel

Whitepaper “Het patiëntenportaal na VIPP: patiënt centraal met deze 7 functionaliteiten”

31 okt
Artikel

Eenvoudig online toegang tot uw applicatie via het Pink Portal

29 okt
Artikel

Het patiëntenportaal na VIPP: wat nog meer?

01 okt
Artikel

Via mijnQuarant API uw afspraken beheren

26 sep
Artikel

Het patiëntenportaal na VIPP: sturen met rapportages

10 sep
Artikel

Eenheid van Taal in antibioticaresistentie

09 sep

Gebruikersvereniging (GVPQ) en PinkRoccade GGZ uit de startblokken voor VIPP GGZ.

09 sep
Artikel

Het patiëntenportaal na VIPP: online afspraken maken

05 sep
Artikel

Onderhoud van uw HiX-database

02 sep
Blog

NEN7510 is totaal overbodig!

27 aug
Nieuws

Meerjarig beheercontract verzegelt band tussen PinkRoccade Healthcare en LUMC

23 aug
Artikel

Inzicht in de performance van HiX

17 aug
Artikel

Projectmanager of technisch specialist nodig?

15 aug
Nieuws

Isala besteedt technisch beheer HiX uit aan PinkRoccade Cloud Solutions

13 aug
Nieuws

Parnassia Groep kiest voor de Pink Private Cloud

08 aug
Artikel

Het patiëntenportaal na VIPP: winst met e-consult

22 jul
Blog

Van dedicated hardware naar gewoon een extra VM

16 jul
Artikel

Het patiëntenportaal na VIPP: digitale patiëntvoorlichting

11 jul
Nieuws

Toe aan een zorgeloze zomervakantie voor uw ziekenhuis?

25 jun
Artikel

Terugblik op de HomeRun

24 jun
Nieuws

Een terugblik op de kennissessie Elektronisch Verpleegkundig Dossier

20 jun
Blog

Is uw data veilig opgeslagen?

20 jun
Artikel

Het patiëntenportaal na VIPP: efficiënter zorgproces door online vragenlijsten

13 jun
Artikel

Jaarlijkse rapportage kwaliteitsindicatoren

11 jun
Nieuws

Wij hebben een nieuwe website voor onze vacatures!

04 jun
Nieuws

Onbezorgd op vakantie deze zomer? Lees dan meer over onze GGZ zomeractie!

03 jun
Artikel

PinkRoccade GGZ en Gebruikersvereniging PSYGIS Quarant bereiden zich voor op de Wvggz

23 apr
Blog

4 Suggesties rondom transmurale gegevensuitwisseling via IHE XDS standaard

04 apr
Nieuws

Kennissessies Kwaliteit & Veiligheid

02 apr
Blog

Minder papier, meer gastvrijheid

28 mrt
Nieuws

Kwaliteit bekroond met
ISAE-verklaring

28 mrt
Nieuws

mijnQuarant behaalt de Groene Vink voor iWmo en iJw

28 mrt
Nieuws

Hoe ver zijn Nederlandse ziekenhuizen met e- en vConsult?

21 mrt
Nieuws

Leuk dat u langskwam op Zorg & ICT!

21 mrt
Nieuws

Roadmap voor CuliCart Hospitality is gereed!

18 feb
Nieuws

Meld u aan voor Zorg & ICT en word een VIP!

14 feb
Artikel

De IGJ en eHealth: Hoe zit dat?

14 feb
Blog

In de wolken met uw cloud?

08 feb
Nieuws

PinkRoccade Healthcare behaalt certificaat voor ISO 27017

07 feb
Nieuws

VILA helpt u bij het registreren en traceren van implantaten

27 jan
Artikel

PinkRoccade Cloud Solutions loopt weer mee met Midwintermarathon Apeldoorn

24 jan
Nieuws

Bezoek ons op de Zorg & ICT-beurs!

Meer grip op griepepidemie met Prestatiemonitor
Blog

Met cijfers de griepgolf te lijf

22 jan
Blog

Grote techbedrijven in de zorg? Dan moeten we een beetje streng zijn.

18 dec
Nieuws

Patiëntenportalen van CuliCart Hospitality

29 nov
Artikel

Gevarieerd programma voor de GGZ manager

23 nov
Nieuws

Transparantie van gegevens in het laboratorium

19 nov
Nieuws

PinkRoccade Ziekenhuizen kookt weer voor het Ronald McDonald huis in Utrecht

25 okt
Nieuws

App Challenge door Rijndam Revalidatie, ErasmusMC en Rotterdam eHealth Agenda

23 okt
Nieuws

Hoe is de kwaliteit in uw ziekenhuis?

16 okt
Nieuws

Windex stapt over naar cloud van PinkRoccade Cloud Solutions

02 okt
Blog

Hoe gaat het met het patiëntportaal?

01 okt
Artikel

mijnQuarant-klanten bezoeken datacenter van PinkRoccade Cloud Solutions

04 sep
Artikel

Implantatenregistratie: bent u er al klaar voor?

29 aug
Nieuws

GGZ-instelling Mondriaan kiest voor de Pink Private Cloud

05 jul
Artikel

PinkRoccade Ziekenhuizen Data Dienstverlening

28 jun
Nieuws

PinkRoccade Ziekenhuizen kookt voor het Ronald McDonald huis in Utrecht

08 jun
Nieuws

GGZ: mijnQuarant Zomeractie 2018

07 jun
Nieuws

PinkRoccade Healthcare behaalt opnieuw ISO 27001 en NEN 7510

17 mei
Artikel

Stichting Altrecht Live met mijnQuarant Agenda

14 mei
Nieuws

Klaar voor de privacywet: zo doet u dat

09 mei
Artikel

MijnQrant, een overzichtelijke krant met nieuws voor de GGZ

09 mei
Blog

Vandaag klaar om de zorg te bieden van morgen, dat is waar wij voor willen zorgen!

01 mei
Nieuws

PinkRoccade Healthcare
is verhuisd!

26 apr
Nieuws

Dank voor uw bezoek aan onze stand op Zorg & ICT 2018

11 apr
Blog

Medewerker zwakste schakel bij privacy-incidenten

30 mrt
Nieuws

mijnQuarant behaalt Groene Vinken voor iStandaarden

29 mrt
Artikel

Is uw AVG-huishoudboekje op orde?

20 mrt
Nieuws

Opnieuw ISAE-verklaring voor beheer in Pink Private Cloud

06 mrt
Artikel

Ben jij wel helemaal TOV?

27 feb
Nieuws

Fase 0 biedt waardevolle inzichten

27 feb
Artikel

Inzicht in wachttijden met Geniq

27 feb
Nieuws

Voorbereiding op privacywet essentieel voor GGZ-instelling

15 feb
Nieuws

CareCTRL installeert 4.0

13 feb
Artikel

Bezoek PinkRoccade Healthcare op Zorg & ICT

08 feb
Nieuws

Datadash 1.9 beschikbaar: bekijk het releasenieuws

08 feb
Artikel

Model brengt gewenste toekomst zorg in kaart

25 jan
Artikel

MijnQrant, een overzichtelijke krant met nieuws voor de GGZ

10 jan
Blog

Kent u de privacywet-criteria?

19 dec
Nieuws

Datadash 1.8 beschikbaar: bekijk het releasenieuws

19 dec
Artikel

Beenmergverslaglegging in het St. Antonius Ziekenhuis vernieuwd en verbeterd

04 dec
Nieuws

Eindejaarsrelease mijnQuarant Rosa beschikbaar

04 dec
Artikel

Meer ondersteuning via Supportal

29 nov
Artikel

‘AVG-ready’ in 12 stappen: download het stappenplan

29 nov
Artikel

Terugblik inspiratiesessie Kwaliteitsindicatoren binnen ziekenhuizen

24 nov
Nieuws

Geslaagde Workshop: “Toekomst van laboratorium ICT”

13 nov
Artikel

Optimale voedsellogistiek tegen verspilling en ondervoeding

07 nov
Artikel

Het patiëntenportaal – De patiënt als partner

07 nov
Blog

Ziekenhuizen moeten onderling handjeklap doen over zorgtarieven anders lopen ze behandelingen mis

Blog
Artikel

Technologie brengt voedingstrends naar ziekenhuizen

24 okt
Artikel

Transformeren is pure noodzaak

13 okt
Nieuws

CuliCart Hospitality 25 jaar!

03 okt
Nieuws

mijnQuarant Helianthus is beschikbaar

26 sep
Artikel

Uitzending gemist? Bekijk Datadash in ‘Ondernemend Nederland’

21 sep
Artikel

Datadash maakt tv-debuut

15 aug
Nieuws

Nieuwsbrieven PinkRoccade Care

08 aug
Artikel

Robuust maken van mijnQuarant en uitbreidingen op Geniq voor de GGZ

13 jul
Nieuws

Dertien GGZ-instellingen kiezen opnieuw meerjarig voor PinkRoccade GGZ

05 jul
Nieuws

Milo Berlijn geeft theatershow tijdens CuliCart Hospitality event

04 jul
Nieuws

Ziekenhuizen relatie-event: de aftermovie

03 jul
Nieuws

GS1 Roundtable

03 jul
Artikel

Succesvol transformeren kun je leren

26 jun
Nieuws

Digitalisering voedingslogistiek proces bij ZNA

22 jun
Nieuws

Omaha-certificering voor mijnCaress

14 jun
Blog

Aandacht voor welzijn in het ECD

07 jun
Nieuws

Innovatie en gemak: CareCTRL 4.0

22 mei
Blog

Wat appt u nodig?

22 mei
Nieuws

NPQ en Stadsbeheer kiezen voor Pink Private Cloud

19 mei
Nieuws

De belangrijkste vernieuwingen van mijnCaress 4.9

15 mei
Artikel

De eerste app voor de GGZ behandelaar is beschikbaar!

09 mei
Blog

Hoe staat het met de volwassenheid ECD’s?

02 mei
Blog

Ziekenhuizen: schud het ponskaartimago van je af!

28 apr
Nieuws

Careyn investeert in kwaliteit

20 apr
Nieuws

Keuken maakt digitale slag bij Tergooi

05 apr
Nieuws

Amphia klant van het eerste uur verlengt contract – CareCTRL

03 apr
Artikel

Eén privacywet voor heel Europa: wat betekent dit voor uw zorgorganisatie?

03 apr
Artikel

Ook GGZ inGeest live met Agenda van mijnQuarant

03 apr
Nieuws

Verhogen van gebruikersgemak door nieuwe releases voor de GGZ

30 mrt
Nieuws

PinkRoccade behaalt groene vinken voor 2017

23 mrt
Nieuws

Nieuwe versie zorgnorm NEN 7510 gepubliceerd

22 mrt

Succesvolle klantendag BOZ-DRP

20 mrt
Nieuws

Patiëntenlogistiek in Nederlandse ziekenhuizen

03 mrt
Nieuws

Hogere kwaliteit van leven dankzij verschillende IT-oplossingen

02 mrt
Artikel

PinkRoccade bezoekt HIMSS en Mayo Clinic

27 feb
Nieuws

GGz Breburg neemt de agenda van mijnQuarant in gebruik

13 feb

PinkRoccade Healthcare gecertificeerd als TOP Employers ICT 2017

30 jan
Nieuws

Mobiele vrijheid met mijnQuarant, een volgende stap!

30 jan
Nieuws

Webportaal GGZ MyHealth Online 4.0 beschikbaar

blog
Blog

Laat cliënten en zorgmedewerkers het ECD kiezen

10 jan
Nieuws

Geniq EPD-ROM Monitor beschikbaar voor de GGZ

02 jan
Nieuws

DSM-5 registratie en de financiële afhandeling er van in mijnQuarant

21 dec
Nieuws

PharmaPartners volledig overgestapt op Pink Private Cloud

07 dec

Nieuwe definitie van gezondheid

Oeps, foutje!
Blog

Oeps, foutje!

04 nov
Nieuws

mijnCaress behaalt Groene Vinken voor de iStandaarden 2017

28 okt
Nieuws

Maak kennis met de vernieuwingen in mijnCaress 4.8

01 sep
Nieuws

Eerste pilotklanten PharmaPartners succesvol gemigreerd naar Pink Private Cloud

08 jul
Nieuws

Cliënten en medewerkers Abrona kiezen mijnCaress

04 jul
Nieuws

NEN7510-certificaat voor PinkRoccade

Blog
Blog

Pizza as a Service

25 apr
Nieuws

ISO 27001 opnieuw behaald door PinkRoccade Healthcare

08 apr

Besteed voldoende aandacht aan privacy

17 mrt
Nieuws

PinkRoccade Healthcare ontvangt ISAE-verklaring voor beheer in Pink Private Cloud

10 mrt
Blog

Gedupeerd door gijzelsoftware: hoeveel risico loopt uw organisatie?

Met PinkRoccade bent u vandaag klaar voor de zorg van morgen

PinkRoccade is een partner die goed zicht heeft op de ontwikkelingen van vandaag en morgen en deze vandaag weet toe te passen. Zo dragen wij bij aan de doelstellingen van onze klanten. Wij hebben passie voor de zorg. Samen met klanten uit de zorgsector creëren we toekomstbestendige oplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat het inspelen op en slim toepassen van technologische ontwikkelingen de sleutel tot succes is. Zo zijn onze klanten klaar voor veranderingen en kunnen zij zich focussen op hun primaire taken.

Met PinkRoccade bent u vandaag klaar voor de zorg van morgen.

Blijf op de hoogte Neem contact op

Meld u aan voor de nieuwsbrief

  • Schrijf u in op onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve content, speciaal samengesteld op basis van uw interesses. Lees het laatste nieuws, krijg productupdates en ontvang als eerste informatie over onze evenementen.

    Geen zorgen: uw gegevens zijn veilig. We sturen alleen als we informatie voor u hebben. Reken op maximaal 2 e-mails per maand.
    !! LET OP: VOLGORDE/WAARDE NIET AANPASSEN of OOK IN CODE AAN LATEN PASSEN !!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Aanmelden nieuwsbrief

  • Schrijf u in op onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve content, speciaal samengesteld op basis van uw interesses. Lees het laatste nieuws, krijg productupdates en ontvang als eerste informatie over onze evenementen.

    Geen zorgen: uw gegevens zijn veilig. We sturen alleen als we informatie voor u hebben. Reken op maximaal 2 e-mails per maand.
    !! LET OP: VOLGORDE/WAARDE NIET AANPASSEN of OOK IN CODE AAN LATEN PASSEN !!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Healthcare Healthcare

Vandaag voor morgen

  • Elke dag met passie
  • Wij denken vooruit
  • Samen werken is beter
  • We bewijzen het vandaag

Producten & diensten

  • Producten overzicht

Actueel

  • Nieuws
  • Blog
  • Events

Over ons

    • Aanpak
    • Organisatie
    • Werken bij
    • Privacy

Contact

  • Algemeen 055 - 599 92 00
  • Helpdesk 0800 - 9119
  • Gesloten
  • Vestigingen
Samen verder