KLANTCASES
wat klanten over
ons zeggen
PRODUCTEN & DIENSTEN
vandaag klaar zijn voor
de zorg van morgen
CARRIÈRE
hier begint jouw nieuwe
ICT-uitdaging
Het team van het Service Center is het eerste aanspreekpunt voor vragen van onze klanten. Zij zitten elke werkdag klaar om al uw vragen te beantwoorden. Service en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. En daarom zijn we actief op zoek gegaan naar manieren waarop we de ervaring die onze klanten met het Service Center hebben kunnen verbeteren. Eén van de punten waarop we feedback krijgen, is dat we verbeteringen kunnen doorvoeren in onze digitale informatievoorziening. En dat hebben we gedaan!
We willen onze klanten optimaal ondersteunen. Supportal – onze online oplossing – helpt daarbij. Op elk moment van de dag kunt u hier allerlei informatie vinden. Denk aan updates van producten, ondersteunde productinformatie en een overzicht van de ingediende meldingen. Log daarom eerst in op Supportal als u een vraag hebt.
Staat uw vraag of melding er niet tussen? Dien deze dan via het Supportal zelf in. U kunt de status van de ingestuurde melding volgen via het Supportal. Dankzij een aantal verbeteringen, die we hieronder beschrijven gaat dat makkelijker.
Tijdens een sessie met klanten gaven meerdere organisaties aan dat het Supportal in hun ogen niet gebruiksvriendelijk (genoeg) was. Hiervoor gaven zij onder meer deze concrete voorbeelden: een te lange vragenlijst invullen om een melding aan te maken, bijlages niet kunnen zien en het totaaloverzicht van de openstaande meldingen van de gehele organisatie niet goed kunnen oproepen. Op basis van deze feedback hebben we de eerste wijzigingen doorgevoerd in Supportal, waaronder diverse optimalisaties in de weergave en lay-out.
Bij meldingen van uw organisatie is nu zichtbaar wie de call heeft ingediend en welke van onze medewerkers informatie heeft toegevoegd. Bovendien is te zien welke bijlagen zijn toegevoegd en zijn deze, indien gewenst, eenvoudiger te verwijderen.
Doordat de inlogpagina een opfrisbeurt heeft gehad, bieden een drietal grafieken op het dashboard nu inzicht in de status van uw eigen meldingen en die van uw organisatie. Ook zijn de exportbestanden die u genereert met informatie over deze meldingen geoptimaliseerd.
De verbeteringen, die we door hebben gevoerd op Supportal, zijn slechts de eerste stap. In de komende maanden gaan we op zoek naar de mogelijkheden tot verbeteringen ten aanzien van onze digitale informatievoorziening en andere dienstverlening.
Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen! Daarom is het nu ook mogelijk om een korte vragenlijst in te vullen die u ontvangt na iedere call zonder dat u eerst inlogt. Uiteraard is het daarbij direct duidelijk op welke melding u feedback geeft.
PinkRoccade is een partner die goed zicht heeft op de ontwikkelingen van vandaag en morgen en deze vandaag weet toe te passen. Zo dragen wij bij aan de doelstellingen van onze klanten. Wij hebben passie voor de zorg. Samen met klanten uit de zorgsector creëren we toekomstbestendige oplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat het inspelen op en slim toepassen van technologische ontwikkelingen de sleutel tot succes is. Zo zijn onze klanten klaar voor veranderingen en kunnen zij zich focussen op hun primaire taken.
Met PinkRoccade bent u vandaag klaar voor de zorg van morgen.