KLANTCASES
wat klanten over
ons zeggen
PRODUCTEN & DIENSTEN
vandaag klaar zijn voor
de zorg van morgen
CARRIÈRE
hier begint jouw nieuwe
ICT-uitdaging
We zitten inmiddels alweer een paar maanden in 2019. Uiteraard zijn wij gewoon doorgegaan met de verdere ontwikkeling van CuliCart Hospitality. Wij nemen u graag mee in onze kalender voor 2019. In dit artikel leest u wat u het komende jaar van ons mag verwachten.
In 2019 gaan we ons richten op een aantal zaken.
We krijgen hier veel verzoeken over van onze gebruikers en hebben daarom besloten om deze op te nemen in CuliCart Hospitality.
1. Managementrapportages
Het hebben van inzicht en sturing op de maaltijdvoorziening wordt steeds belangrijker. Om ervoor te zorgen dat u beter inzage heeft ontwikkelen we graag met u een nieuwe rapportagemodule: standaard de belangrijkste overzichten, eenvoudig inzoomen op gegevens,geïntegreerd in standaard Microsoft tooling. Kortom: alles wat van belang is bij rapportages.
2. Het Extramuraal portaal
Steeds meer ouderen blijven langer thuis mét zorg, waardoor de behoefte aan extramurale maaltijden toeneemt en de vraag naar digitaal aanvragen (ook door de mantelzorger op afstand) steeds verder toeneemt. Samen met u ontwikkelen we dan ook graag een portaal voor het bestellen, inzien en betalen van Extramurale maaltijden.
Verder staan er nog een aantal doorlopende zaken op onze planning. Gedurende het jaar houden wij u van onderstaande veranderingen dan ook zeker op de hoogte.
Wat gaan we nog meer doen?
Misschien bent u al bekend met het Medewerkersportaal. In het najaar gaan we dit portaal uitbreiden met nieuwe functies en een nieuwe look en feel. Een look en feel waar wij alvast heel trots op zijn.
Verder gaan we aan de slag met Uitgiftenregistratie. Als onderdeel van de vernieuwing van het Medewerkersportaal wordt het ook mogelijk gemaakt de uitgiften hierin aan te vragen. Zo kan het proces aan de ‘achterkant’ nog verder verbeteren.
Daarnaast pakken we de Workflow-module weer op. In het verleden is de Workflow-module al ontwikkeld om een paar overzichten/lijsten automatisch te verwerken. Met invoering van de nieuwe roomserviceconcepten is het aantal taken en de afhankelijkheid hiervan enorm toegenomen. Om dit makkelijker te monitoren en te beheersen voeren wij hier ook een aantal verbeteringen door.
Release 6.03
In juni mag u van ons een flinke verbetering van het (elektronisch) bestellen verwachten. Vanaf dat moment kunt u op eenvoudige wijze
uw bestellingen muteren en versturen, de status volgen en gedane bestellingen inzien. Als uitbreiding op de Meerdere maaltijdmomenten van 2018 maken we het ook mogelijk om in CuliCart Hospitality gedurende de hele dag dranken te bestellen.
En last but not least bevat deze release ook een eerste oplevering van de nieuwe module Innameregistratie.
Meedenken?
Het belooft dus weer een jaar met veel ontwikkelingen te worden. Wilt u meer weten of meedenken over deze ontwikkelingen?
Neemt u dan vooral contact met ons op! Wij gaan graag met u in gesprek.
U kunt de roadmap downloaden.
PinkRoccade is een partner die goed zicht heeft op de ontwikkelingen van vandaag en morgen en deze vandaag weet toe te passen. Zo dragen wij bij aan de doelstellingen van onze klanten. Wij hebben passie voor de zorg. Samen met klanten uit de zorgsector creëren we toekomstbestendige oplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat het inspelen op en slim toepassen van technologische ontwikkelingen de sleutel tot succes is. Zo zijn onze klanten klaar voor veranderingen en kunnen zij zich focussen op hun primaire taken.
Met PinkRoccade bent u vandaag klaar voor de zorg van morgen.